Hjemmeside

/Hjemmeside

LinkedIn billede størrelser som infographic med download af skabeloner

Linkedin er helt sikker det foretrukne sted for professionelle til at holde netværk ved lige. Samtidigt er der kommet muligheder for virksomheder for at lave en landingsside hvor de viser deres tilbud og fortæller om dem selv. LinkedIn giver mulighed for at bruge forskellige billeder til at øge genkendelsen hos de besøgende. Vi har lavet en oversigt over de billede størrelser det er muligt at bruge på LinkedIn. Du kan se oversigten i denne artikel, og det er også muligt at hente de enkelte PhotoShop filer via links.   Denne infographic viser de seneste billedestørrelser der virker. Vi har fjernet produkter og services da det ikke længere bliver understøttet, men Showcase pages er blevet tilføjet. Generelt tror vi at Showcase pages på Linkedin kommer til at blive bedre end de gamle produkt pages, da men kan lave nyhedsstrømme direkte under hver showcase page. Det giver mere mening hvis man har to forskellige forretnings grene under samme virksomhedsnavn. Et eksempel kunne være at man har en revisionsafdeling og en rådgivningsafdeling, de ting der er interessante for en revisionskunde er ikke nødvendigvis relevant for kunder der søger rådgivning om strategi. Derfor kan det virke smart at opdele de to. […]

By | oktober 31st, 2014|Hjemmeside, LinkedIn, Marketing, Sociale Medier|Kommentarer lukket til LinkedIn billede størrelser som infographic med download af skabeloner

Markedsføring til influencers

Markedsføring til influencers Vi vil bringe brugeren tilbage i centrum. Vi tror på at mennesker er fremtiden for digital, social og søgemarketing. Engang var markedsføring nemt Det var engang nemt. Man kunne vælge at lave tv-reklamer, og så var man ret sikker på at der kom et resultat. Den tid er forbi. Gennem den teknologiske udvikling er der opstået så mange tilbud at man ikke kan være sikker på at ramme med sit budskab hvis man kun vælger en platform. Summe af de enkelte dele er mindre værd end hele pakken. Fælles for budskaber i marketing er at kunden er i centrum, og derfor er det vigtigt at fokusere på kundens behov. Tidligere har man fokuseret på enkeltdele af ens kommunikation. Det kunne være et fedt design, brug af noget helt nyt teknologi, eller noget indhold der var helt fantastisk. Hvad skal man så gøre? […]

By | august 19th, 2014|Hjemmeside, Indhold, Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Markedsføring til influencers