Indhold

/Indhold

Indholdsmarkedsføring på internettet

Hvordan sætter jeg mit firma op på LinkedIn?

I denne første del viser vi hvordan du kan oprette dit firma på LinkedIn. Vi vil vise senere hvordan du kan bruge LINKEDIN til at få mere omsætning og gladere kunder. Vi går ud fra at du allerede er på LINKEDIN med en personlig profil. Hvordan sætter jeg mit firma op på LinkedIn - en [...]

By | november 4th, 2014|Indhold, LinkedIn, Marketing, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan sætter jeg mit firma op på LinkedIn?

Google Plus for Virksomheder – Hvordan laver man en Google plus side?

Google Plus for Virksomheder – Hvordan laver man en Google plus side? Google Plus er måske ikke det første du tænker på når du skal øge kendskabet til din virksomhed. I det følgende viser jeg hvorfor du skal tænke Google Plus ind i din marketing plan, også selv om du ikke forventer at ret mange af dine kunder er aktive på Google Plus. Det er helt Ok, de fleste virksomheder prøver stadig at finde ud af hvordan alt det her social marketing fungere, så du er ikke bagud endnu. Som udgangspunkt er Google Plus ”bare” endnu en social medie platform hvor du kan dele indhold, og interagere med dine kunder, medarbejdere, og ansatte. Interaktionen er noget af det der gør sociale medier specielt. […]

By | november 4th, 2014|Google+, Indhold, Marketing, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Google Plus for Virksomheder – Hvordan laver man en Google plus side?

Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION?

Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION? Det sker at der ikke er så mange informationer om dig. Du skal ikke gå i panik hvis du ikke har en omfattende online reputation, eller hvis du finder ud af at der er mere dårlig omtale end god omtale. […]

By | oktober 14th, 2014|Indhold, Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION?

Markedsføring til influencers

Markedsføring til influencers Vi vil bringe brugeren tilbage i centrum. Vi tror på at mennesker er fremtiden for digital, social og søgemarketing. Engang var markedsføring nemt Det var engang nemt. Man kunne vælge at lave tv-reklamer, og så var man ret sikker på at der kom et resultat. Den tid er forbi. Gennem den teknologiske udvikling er der opstået så mange tilbud at man ikke kan være sikker på at ramme med sit budskab hvis man kun vælger en platform. Summe af de enkelte dele er mindre værd end hele pakken. Fælles for budskaber i marketing er at kunden er i centrum, og derfor er det vigtigt at fokusere på kundens behov. Tidligere har man fokuseret på enkeltdele af ens kommunikation. Det kunne være et fedt design, brug af noget helt nyt teknologi, eller noget indhold der var helt fantastisk. Hvad skal man så gøre? […]

By | august 19th, 2014|Hjemmeside, Indhold, Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Markedsføring til influencers