[section type=screen mods=”dark accent” bg=”http://influencers.dk/change/wp-content/themes/15/media/bw3.jpg”][mid-screen]

 

[/mid-screen][/section]

[link to=”http://twitter.com/asondergaard” mod=dusk thin=true]

Få mere at vide på Twitter

[tweet from=”asondergaard”]Er set noget interessant – se Twitter[/tweet]
[/link][br]

[section type=stack id=about]

[article type=plot]

[caps]Så er vi klar.[/caps]

[hr]

Hvad er fremtiden for Digital, social og søgemarketing?

Det var engang nemt. Man kunne vælge at lave tv reklamer, og så var man ret sikker på at der kom et resultat. Den tid er forbi. Gennem den teknologiske udvikling er der opstået så mange tilbud at man ikke kan være sikker på at ramme med sit budskab hvis man kun vælger en platform.

Summe af de enkelte dele er mindre værd end hele pakken. Fælles for budskaber i marketing er at kunden er i centrum, og derfor er det vigtigt at fokusere på kundens behov. Tidligere har man fokuseret på enkeltdele af ens kommunikation. Det kunne være et fedt design, brug af noget helt nyt teknologi, eller noget indhold der var helt fantastisk.

Det duer ikke mere. Nu skal man tænke i helheder. Hvor kommer brugeren fra? Hvad for noget indhold har tiltrukket dem? Hvad har de klikket på og hvad har de ikke klikket på? Det er alt sammen informationer der er nødvendige for at kunne få den bedst mulige konvertering af besøgende til kunder.

Der kan indsamles massive mængder af informationer om stor set alt aktivitet på hjemmesider, men disse data og insights der kommer ud af det, skal også gerne føre til en handling. Traditionelt har data være sekundært, og designet været i førersædet men det er blevet nødvendigt for de to at smelte sammen og integrere den kreative proces med de hårde fakta. Mens man laver denne omstilling er det vigtigt hele tiden at have fokus på at sikre en hurtig og ukompliceret vej for kunderne fra interesse til køb.

I sidste ende er det kunderne der er grunden til at vi er i gang, så vi kan lige så godt give dem hvad de har brug for.

[/article]

[article mod=contain bg=”http://influencers.dk/change/wp-content/themes/15/media/var/mockup.jpg” bgpos=right /]

[/section]

[section type=plot mod=nt]

A good decision is based on knowledge and not on numbers.

– Plato

[hr]

Du kan få mere at vide her eller hvis du bare vil i kontakt.

Influencers af Anders Søndergaard © 2015

[hr]

[caps]
[btn link=”#top” icon=angle-up-circle mods=”bg size-s”]Til Top[/btn][btn link=”http://influencers.dk” icon=shopbag mods=”bg size-s newtab” bg=”#62466a”]start[/btn]
[/caps]

[/section]

[link to=”#top” bg=”http://influencers.dk/change/wp-content/themes/15/media/group.jpg” mods=”dark accent”]

Next: Mediagrid Foto side

[caps tag=h3]Your images with presentation they Deserve[/caps]
[/link]