Internet annoncering

/Internet annoncering

Markedsføring online og Søgemaskineoptimering når man hellere vil bygge stort

Konglomeratbygning og kernekompetencetankegang ved søgemaskineoptimering. Skal man lave SEO in-house eller skal man få nogen til at hjælpe sig? Der er ingen tvivl om at mange gerne vil prøve selv, men de opdager hurtigt hvor tidskrævende det er. Paradokset mellem konglomeratbygning og kernekompetencetankegang skal forstås således, at virksomheder på den ene side bliver større og [...]

By | december 1st, 2010|Hjemmesider, Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Markedsføring online og Søgemaskineoptimering når man hellere vil bygge stort

Internet markedsføring og Søgemaskineoptimering i Danmark

Profitorientering og immaterielle værdier som en driver for SEO strategien Paradokset mellem profitorientering (materielle værdier) og immaterielle værdier er opstået, fordi vi på den ene side efterstræber mere velstand (vi vil have det bedre end sidste generation) og på den anden side har så meget materiel velstand – i hvert fald i den vestlige verden [...]

By | november 30th, 2010|Hjemmesider, Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskine strategi, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Internet markedsføring og Søgemaskineoptimering i Danmark

Internet reklamer og Søgemaskineoptimering

Globalisering og lokalt fokus for din reklame kampagne og søgemaskineoptimering Paradokset mellem globalisering og ”lokalisering” bliver ofte sammenfattet til ”think global – act local”. Vi skal kunne forstå, hvad der sker globalt men huske, at vi lever lokalt. Globaliseringen påvirker virksomhedernes mentale modeller og verdensopfattelse. I takt med at tidligere stabile geografiske grænser nedbrydes gennem [...]

By | november 29th, 2010|Hjemmesider, Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Internet reklamer og Søgemaskineoptimering

Online markedsføring og Søgemaskineoptimering

Standardisering og individualisering Paradokset mellem standardisering og individualisering ligger dybt i mennesket og reflekterer et ønske om på en gang at være en del af et fællesskab men på samme tid også være noget specielt. Man vil have alt det, som andre har, men man vil ikke have, at andre har alt det, som man [...]

By | november 28th, 2010|Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering, Søgeordsoptimering|Kommentarer lukket til Online markedsføring og Søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering, horisontal og vertikal integration, samt diversifikation

Fik lige en kort ide til en artikkel. Den bliver nok ikke lang. Søgemaskineoptimering, horisontal og vertikal integration, samt diversifikation Søgemaskineoptimering er relateret til horisontal og vertikal integration, hvor horisontal integration er sammenlægning af virksomheder på samme niveau i værdikæden, og vertikal integration enten er forlæns eller baglæns sammenlægning i værdikæden – traditionelt set. I [...]

By | november 21st, 2010|Hjemmesider, Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Søgemaskineoptimering, horisontal og vertikal integration, samt diversifikation

Søgemaskineoptimeing er en proces

Søgemaskineoptimeing er en proces der skal vedligeholdes helt på samme måde som alt andet marketing. Hvis man kun gør noget en gang, så er chancen for at det ikke virker meget stor. Med udgangspunkt i definitionen af ordet søgemaskineoptimering og dets betydning vil vi her forsøge at tydeliggøre, hvad vi mener, når vi skriver at [...]

By | november 20th, 2010|Internet annoncering, Marketing, SEO, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Søgemaskineoptimeing er en proces

Søgemaskineoptimering – hvad er det?

Søgemaskineoptimering - hvad er det? er et spørgsmål der bliver stillet oftere og oftere. Første gang, vi lagde mærke til ordet søgemaskineoptimering, var i forbindelse med nogle forelæsninger i efteråret 2000. Det blev brugt i forbindelse med gennemgangen af specielle former for samarbejder, hvor virksomhederne kom fra forskellige brancher. Ordet blev ligeledes anvendt oftere og [...]

By | november 14th, 2010|Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Søgemaskineoptimering – hvad er det?

Markedsføring på internettet og Søgemaskineoptimering

Før vi kunne arbejde med begrebet på det praktiske plan, måtte vi oparbejde vores egen forståelse for begrebet. Det indledende spørgsmål blev derfor Hvad er søgemaskineoptimering? FinTech, crowdfunding og Sociale Medier Det spørgsmål ledte os meget vidt omkring og bragte os sammen med en masse spændende mennesker. Samtidig blev store mængder aktuelle artikler og bøger [...]

By | november 12th, 2010|Internet annoncering, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering|Kommentarer lukket til Markedsføring på internettet og Søgemaskineoptimering

Søgemaskiner og forskellige brancher

Transportformer som bilen og flyet har givet os muligheden for at udforske og forstå fjerne egne. Kommunikationsteknologien har givet os mulighed for at kommunikere på tværs af tid og sted. Begge udviklinger har haft enorm betydning for den måde, vi opfatter verden på i dag. Hvis vi er en smule nysgerrige, ser vi hver eneste [...]