Omdoemmemarkedsfoering

/Omdoemmemarkedsfoering

Omdoemmemarkedsfoering eller reputation management

Den ultimative guide til dårlige 1 stjernede bedømmelser

Alle prøver at fortælle dig hvordan du får en 5 stjernet bedømmelse på diverse anmeldelses sites. Derfor har vi nu valgt at lave den ultimative guide til at opnå en konsistent 1-stjernet bedømmelse. For at gøre det overskueligt har vi fundet de 5 bedste måde at komme kunden på tværs, så du kan være sikker på den ringest muligt bedømmelse. Vores mål er at alle kunderne vælger 1 stjerne når de skal bedømme dit firma. […]

By | oktober 17th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Den ultimative guide til dårlige 1 stjernede bedømmelser

Hvordan beskytter du din omdømmemarkedsføring?

Hvordan beskytter du dit online omdømme med omdømmemarkedsføring?   Det er vigtigt at beskytte din omdømmemarkedsføring, ikke kun fordi du har brugt meget energi og arbejde på at få den opbygget, men særligt fordi du ikke ønsker at der er nogen der skal ødelægge din omdømmemarkedsføring. I det følgende viser jeg nogle trin til at beskytte din OMDØMMEMARKEDSFØRING, så der ikke bliver behov for damage control. […]

By | oktober 16th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan beskytter du din omdømmemarkedsføring?

Forventningsstyring

Forventningsstyring til din omdømmemarkedsføring Når du begynder at styre din OMDØMMEMARKEDSFØRING så skal du først overveje hvad dine forventninger er, og hvad dine kunder forventer af dig. Har du tænkt dig at svarer på hver kommentar der kommer? Det kan være en stor opgave at svarere på alle kommentarere, men det kan være en god ide, og det vil hjælpe dig til at opbygge din OMDØMMEMARKEDSFØRING, og yderligere vil det give dig muligheden for at fastholde kunder længe nok til at de køber dine ydelser. Du skal sørge for at dine medarbejdere ved at hver kommentar kræver et svar. Og på samme måde, så kan du lade dine kunder vide at hvis de stiller et spørgsmål, så kommer de også til at få et svar. I mange tilfælde vil du konkurrere med firmaer der ikke har styr på deres kundeservice, og du vil derfor kunne fremstå som en troværdig partner hvis du gør dette. Dine kunder vil helt sikker se det som et positivt tegn. […]

By | oktober 15th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Forventningsstyring

Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION?

Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION? Det sker at der ikke er så mange informationer om dig. Du skal ikke gå i panik hvis du ikke har en omfattende online reputation, eller hvis du finder ud af at der er mere dårlig omtale end god omtale. […]

By | oktober 14th, 2014|Indhold, Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION?

Hvilke spørgsmål skal jeg stille min internet marketing konsulent?

Hvilke spørgsmål skal jeg stille min internet marketing konsulent? Der er naturligvis mange spørgsmål du kan stille din konsulent, men for denne gennemgang vil vi fokusere på de spørgsmål du skal stille INDEN du ansætter ham. Spørgsmålene bliver om din omdømmemarkedsføring, og hvordan han har tænkt sig at håndtere. De følgende spørgsmål er primært tænkt så du kan komme i gang med dine egen spørgsmål – en form for brainstorm om du vil. Som vi også skrev i det foregående indlæg så er tillid helt afgørende. […]

By | oktober 10th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvilke spørgsmål skal jeg stille min internet marketing konsulent?

Hvordan hyrer jeg en internet marketing konsulent?

Hvordan hyrer jeg en internet marketing konsulent? Da du lavede excelarket med dine søgninger, som vi skrev om i denne artikel - kan du huske hvor lang tid det tog? Det at styre sin online reputation og alle de øvrige ting der høre til et firmas online marketing strategi kan tage alt for meget tid. [...]

By | oktober 10th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan hyrer jeg en internet marketing konsulent?

4 hemmeligheder om omdømmemarkedsføring

Jeg vil give dig 4 gratis råd. Disse 4 hemmeligheder er alt du skal bruge for at starte med at opbygge dit omdømme og få mere salg uden at gøre noget anderledes. Omdømmemarkedsføringens 4 hemmeligheder from Anders Søndergaard

By | oktober 9th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til 4 hemmeligheder om omdømmemarkedsføring

6 strategier til at forbedre dit omdømme – SlideShare præsentation

Jeg har lavet en præsentation af de 6 mest anvendte medier til opbygning af dit omdømme, og de hyppigste brugte i omdømmemarkedsføring. Hvis du kan lidt den, så er du velkommen til at dele linket   Reparere et dårligt omdømme med omdømmemarkedsføring from Anders Søndergaard

By | oktober 9th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til 6 strategier til at forbedre dit omdømme – SlideShare præsentation

De 10 hyppigste online reputation problemer

De 10 hyppigste online reputation problemer   Der er ganske mange ting online der kan påvirke din online reputation og have en negativ indflydelse på din virksomheds online reputation. Jeg har valgt en top 10 ud for de oftest forekomne problemer med online reputation. […]

By | september 23rd, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til De 10 hyppigste online reputation problemer

De 3 største online reputation problemer

  De 3 største online reputation problemer.   Når du har lavet dit excelark med søgeresultaterne, så har du en ide om din online reputation. Se metoden i denne artikel.   Når du kigger ned over de forskellige resultater, så får du en fornemmelse af hvordan du og dit firma fremstår online. Det du skal se efter når du kigger ned over listen er disse tre udfordringer: […]

By | september 23rd, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til De 3 største online reputation problemer