Sociale Medier

/Sociale Medier

Hvordan sætter jeg mit firma op på LinkedIn?

I denne første del viser vi hvordan du kan oprette dit firma på LinkedIn. Vi vil vise senere hvordan du kan bruge LINKEDIN til at få mere omsætning og gladere kunder. Vi går ud fra at du allerede er på LINKEDIN med en personlig profil. Hvordan sætter jeg mit firma op på LinkedIn - en [...]

By | november 4th, 2014|Indhold, LinkedIn, Marketing, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan sætter jeg mit firma op på LinkedIn?

Google Plus for Virksomheder – Hvordan laver man en Google plus side?

Google Plus for Virksomheder – Hvordan laver man en Google plus side? Google Plus er måske ikke det første du tænker på når du skal øge kendskabet til din virksomhed. I det følgende viser jeg hvorfor du skal tænke Google Plus ind i din marketing plan, også selv om du ikke forventer at ret mange af dine kunder er aktive på Google Plus. Det er helt Ok, de fleste virksomheder prøver stadig at finde ud af hvordan alt det her social marketing fungere, så du er ikke bagud endnu. Som udgangspunkt er Google Plus ”bare” endnu en social medie platform hvor du kan dele indhold, og interagere med dine kunder, medarbejdere, og ansatte. Interaktionen er noget af det der gør sociale medier specielt. […]

By | november 4th, 2014|Google+, Indhold, Marketing, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Google Plus for Virksomheder – Hvordan laver man en Google plus side?

LinkedIn billede størrelser som infographic med download af skabeloner

Linkedin er helt sikker det foretrukne sted for professionelle til at holde netværk ved lige. Samtidigt er der kommet muligheder for virksomheder for at lave en landingsside hvor de viser deres tilbud og fortæller om dem selv. LinkedIn giver mulighed for at bruge forskellige billeder til at øge genkendelsen hos de besøgende. Vi har lavet en oversigt over de billede størrelser det er muligt at bruge på LinkedIn. Du kan se oversigten i denne artikel, og det er også muligt at hente de enkelte PhotoShop filer via links.   Denne infographic viser de seneste billedestørrelser der virker. Vi har fjernet produkter og services da det ikke længere bliver understøttet, men Showcase pages er blevet tilføjet. Generelt tror vi at Showcase pages på Linkedin kommer til at blive bedre end de gamle produkt pages, da men kan lave nyhedsstrømme direkte under hver showcase page. Det giver mere mening hvis man har to forskellige forretnings grene under samme virksomhedsnavn. Et eksempel kunne være at man har en revisionsafdeling og en rådgivningsafdeling, de ting der er interessante for en revisionskunde er ikke nødvendigvis relevant for kunder der søger rådgivning om strategi. Derfor kan det virke smart at opdele de to. […]

By | oktober 31st, 2014|Hjemmeside, LinkedIn, Marketing, Sociale Medier|Kommentarer lukket til LinkedIn billede størrelser som infographic med download af skabeloner

Den ultimative guide til dårlige 1 stjernede bedømmelser

Alle prøver at fortælle dig hvordan du får en 5 stjernet bedømmelse på diverse anmeldelses sites. Derfor har vi nu valgt at lave den ultimative guide til at opnå en konsistent 1-stjernet bedømmelse. For at gøre det overskueligt har vi fundet de 5 bedste måde at komme kunden på tværs, så du kan være sikker på den ringest muligt bedømmelse. Vores mål er at alle kunderne vælger 1 stjerne når de skal bedømme dit firma. […]

By | oktober 17th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Den ultimative guide til dårlige 1 stjernede bedømmelser

Hvordan beskytter du din omdømmemarkedsføring?

Hvordan beskytter du dit online omdømme med omdømmemarkedsføring?   Det er vigtigt at beskytte din omdømmemarkedsføring, ikke kun fordi du har brugt meget energi og arbejde på at få den opbygget, men særligt fordi du ikke ønsker at der er nogen der skal ødelægge din omdømmemarkedsføring. I det følgende viser jeg nogle trin til at beskytte din OMDØMMEMARKEDSFØRING, så der ikke bliver behov for damage control. […]

By | oktober 16th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan beskytter du din omdømmemarkedsføring?

Forventningsstyring

Forventningsstyring til din omdømmemarkedsføring Når du begynder at styre din OMDØMMEMARKEDSFØRING så skal du først overveje hvad dine forventninger er, og hvad dine kunder forventer af dig. Har du tænkt dig at svarer på hver kommentar der kommer? Det kan være en stor opgave at svarere på alle kommentarere, men det kan være en god ide, og det vil hjælpe dig til at opbygge din OMDØMMEMARKEDSFØRING, og yderligere vil det give dig muligheden for at fastholde kunder længe nok til at de køber dine ydelser. Du skal sørge for at dine medarbejdere ved at hver kommentar kræver et svar. Og på samme måde, så kan du lade dine kunder vide at hvis de stiller et spørgsmål, så kommer de også til at få et svar. I mange tilfælde vil du konkurrere med firmaer der ikke har styr på deres kundeservice, og du vil derfor kunne fremstå som en troværdig partner hvis du gør dette. Dine kunder vil helt sikker se det som et positivt tegn. […]

By | oktober 15th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Forventningsstyring

Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION?

Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION? Det sker at der ikke er så mange informationer om dig. Du skal ikke gå i panik hvis du ikke har en omfattende online reputation, eller hvis du finder ud af at der er mere dårlig omtale end god omtale. […]

By | oktober 14th, 2014|Indhold, Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan opbygger jeg min ONLINE REPUTATION?

Hvilke spørgsmål skal jeg stille min internet marketing konsulent?

Hvilke spørgsmål skal jeg stille min internet marketing konsulent? Der er naturligvis mange spørgsmål du kan stille din konsulent, men for denne gennemgang vil vi fokusere på de spørgsmål du skal stille INDEN du ansætter ham. Spørgsmålene bliver om din omdømmemarkedsføring, og hvordan han har tænkt sig at håndtere. De følgende spørgsmål er primært tænkt så du kan komme i gang med dine egen spørgsmål – en form for brainstorm om du vil. Som vi også skrev i det foregående indlæg så er tillid helt afgørende. […]

By | oktober 10th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvilke spørgsmål skal jeg stille min internet marketing konsulent?

Hvordan hyrer jeg en internet marketing konsulent?

Hvordan hyrer jeg en internet marketing konsulent? Da du lavede excelarket med dine søgninger, som vi skrev om i denne artikel - kan du huske hvor lang tid det tog? Det at styre sin online reputation og alle de øvrige ting der høre til et firmas online marketing strategi kan tage alt for meget tid. [...]

By | oktober 10th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til Hvordan hyrer jeg en internet marketing konsulent?

4 hemmeligheder om omdømmemarkedsføring

Jeg vil give dig 4 gratis råd. Disse 4 hemmeligheder er alt du skal bruge for at starte med at opbygge dit omdømme og få mere salg uden at gøre noget anderledes. Omdømmemarkedsføringens 4 hemmeligheder from Anders Søndergaard

By | oktober 9th, 2014|Marketing, Omdoemmemarkedsfoering, Sociale Medier|Kommentarer lukket til 4 hemmeligheder om omdømmemarkedsføring