Strategi

/Strategi

Branchers værdiskabelse med brug af søgemaskineoptimering

Med baggrund i den tidligere diskussion af branchebegrebet arbejder vi i dette afsnit videre med, hvordan virksomheder i forskellige brancher skaber værdi for deres kunder. Evnen til at skabe værdi for kunden er af hel central betydning for virksomhedens eksistens. Hvis ikke virksomheden skaber værdi for kunden, vil kunden ikke betale for produkter og services, [...]

By | december 3rd, 2010|Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering, Søgeordsoptimering, Strategi|Kommentarer lukket til Branchers værdiskabelse med brug af søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering forklaret for alle

Søgemaskineoptimering forklaret for alle, det kan være lidt difust at forstå hvad søgemaskineoptimering betyder. Der er også mange udbydere der siger at de laver god SEO, men i virkeligheden laver de meget lidt bortset fra at hæve checken. Vi har hidtil diskuteret begrebets ene del – branche. I det følgende diskuterer vi den anden del [...]

By | november 18th, 2010|Hjemmesider, Marketing, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering, Strategi|Kommentarer lukket til Søgemaskineoptimering forklaret for alle

Definition på Brancher i Litteraturen om SEO

Definition på Brancher i Litteraturen er ret forskellig artet, og derfor er det også interessant at se på dette fra et SEO synspunkt. Søgemaskiner kender jo ikke brancheskel, og søgninger foregår på tværs af normale faggrænser, også de sociale medier påvirker søgninger i højere grad. I den strategiske litteratur er udgangspunktet for strategisk udvikling ofte, [...]

By | november 17th, 2010|Marketing, SEO, Sociale Medier, Søgemaskineoptimering, Strategi|Kommentarer lukket til Definition på Brancher i Litteraturen om SEO